|
Pinkpop 2008!
|
Bt2303
Lid
|
16-02-2008 om 10:05:58 Ik heb net mijn kaartje gehaald voor 3dagen Pinkpop
Wie gaan er nog meer?
Ik ben niet lui, maar zeer ongemotiveerd!
|
Niels
Beheerder

|
16-02-2008 om 13:08:52 ik ga alleen de eerste dag.
Heb niet meer geld
"Cannot The Kingdom Of Salvation Take Me Home" - Cliff Burton
|Chained By War|The Rednecks|
|
Micwello
Lid
|
16-02-2008 om 16:16:43 pinkpop....
ik heb net vandaag al voor lowlands mijn kaartje gehaald
lalalalaaa
|
Remy
Beheerder

|
18-02-2008 om 17:18:09 Wat een line-up he! Ik denk er wel over om te gaan, maar twijfel nog tussen welke dagen. Iedere dag zijn er zulke gave artiesten!
[ www.remyhersbach.nl ]
|
Zott
Lid

|
02-06-2008 om 10:16:24 wie heeft er gistere gekeke naar Pinkpop (of tv of er zelf geweest)?
ik von t zelf neit zo geweldig, wel toffe dinge tussen natuurlijk, zoals patrick watson (had ik vorig jaar op lowlands ook gemist), cavalera conspiracy (jeugdherinneringen ophalen!), en de grote namen Foo Fighters en QOTSA. die laatste 2 deden wel weer het bekende truukje wat ze elk optreden doen, net als metallica, maar van hun heb ik enter sandman niet eens afgekeken..
is er iemand zelf geweest? ben benieuwd hoe de rest was
www.myspace.com/rotpop
|
Niels
Beheerder

|
02-06-2008 om 12:09:47 Ik ben alleen vrijdag geweest.
Was echt stoer.
Flogging molly en metallica waren echt geweldig.
Zeker als iedereen met The Memory Remains mee zingt.
Het was elke cent waard
"Cannot The Kingdom Of Salvation Take Me Home" - Cliff Burton
|Chained By War|The Rednecks|
|
Bt2303
Lid
|
03-06-2008 om 20:29:38 Pinkpop was echt gewoon geweldig!!!! Ik ben alle 3 de dagen geweest Mijn Hoogtepunten waren:
DAG 1.
Jonathan Davis, zijn optreden was heel trippy, echt geweldig, vooral de band die hij om zich heen heeft verzameld. Metallica, de eerste keer dat ik ze zag en ik stond aardig dichtbij in de rechterhoek!!! Anyway, Het vuurwerk bij One was toch wel het meest geweldige van het het hele festival... Alleen Metallica vond ik die €130 al waard En alle nummers meegzongen natuurlijk Incubus viel echter erg tegen, het was net of je naar een cd luisterde, er was weinig sfeer. Goed weer gehad, een enkel buitje met metallica.
DAG 2.
Eagles of Death Metal was zeker wel geweldig! De sfeer en het crowdsurfen was gewoo super. Het hoogtepunt van de show was nog wel dat hij zijn snor ging kammenxD Voor de rest vond ik de Kaiser Chiefs erg goed, het was echt een goede show, veel interactie met het publiek en het hoogtepunt van dit optreden vond ik nog wel dat de zanger in de podiumstellage ging klimmen! Toen, als laatste act van de dag, De Foo Fighters!!! Ze begonnen al heel goed( met 'The Pretender') enDe sfeer was heel gezellig, iedereen zong mee en het was zeer gezellig. De drummer van de Foo Fighters verdient een extra applausje van mij, vooral door zijn drumsolo. Ook vandaag weer redelijk goed weer, er was één buitje, die werd gelijk weggespeeld door The Eagles of Death Metal
Dag 3.
Net te laat voor de Wombats, ik had ze graag willen zien, maar dat mocht de pret niet drukken. Deze dag wel rustig aan gedaan, maar dat kwam vooral door het weer. Het was erg warm en ik had geen korte broeken bij me Dit was ook erg bij Cavalera Conspiracy, ik had graag naar voren willen gaan om mee te headbangen, maar daar was he eventjes te warm voor Erg geweldig was het wel, toch jammer dat ik op een zeiltje in slaap was gevallen tijdens de show Toen was het tijd voor The Hives, ik was wat naar voren gelopen en kwam opeens een paar dronken Australiers tegen, ook dit was een goede show en waar ik stond was het heel gezellig Daarna was het een tijdje wachten, maar toen was het eindelijk toch zo ver, Serj Tankian, ik had heel erg naar dit optreden uitgekeken. Ik was helemaal naar voren gelopen en ik stond ongeveer 15m. van het podium af. De man is een geweldig muzikant, een aanrader voor iedereen, het hoogtepunt van de show was toen ze een liedje van The Dead Kennedy's gingen doen. HOLIDAY IN CAMBODIA!!! Iedereen om me heen keek me raar aan, ik kon het hele liedje meeschreeuwen^^ Daarna heb ik het halve optreden van QOTSA geslapen, maar het deel dat ik wakker was, was wel leuk. Toen was het alweer tijd voor de afsluiter van het festival: RATM. De intro was echt meesterlijk. Ze kwamen met oranje overals en zwarte kappen op op het podium, onder het geluid van een sirene. Heel het publiek ging uit z'n plaat!! Vooral Tom Morello is een echte gitaarheld, met zijn solo's!! Dit was mijn festival (heel) kort samengevat  
TOT VOLGEND JAAR PINKPOP 
|
Bt2303
Lid
|
05-06-2008 om 22:26:47 zijn er weinig mensen geweest ofzo?
|
Frank24
Superlid

|
06-06-2008 om 16:26:39 ja denk het! 
achteraf baal ik er wel van datk niet ben gegaan... maarja.. 16 augustus Iron Maiden!!!
Mesa Boogie en Warwick misbruiker
|
Bt2303
Lid
|
06-06-2008 om 18:32:40 Hahaha, ik ga ook
|
Remy
Beheerder

|
07-06-2008 om 14:17:11 Ben ook niet naar Pinkpop gegaan. Ik ga dit jaar naar Rock Wercher in Belgie. Maar 1 dagje hoor 
[ www.remyhersbach.nl ]
|
|
 |
 |