• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
Openingsband gezocht.
Suske
Superlid

18-04-2008 om 15:07:14
Vrijdag 10 en zaterdag 11 oktober barst Nubux weer los in het pitoreske Reusel.

Wat Nubux precies is zie je op www.nubux.nl. Wel kan ik alvast een grove vertaling geven van Nubux, en wel in de volgende begrippen;
- Muziekfestival (muziek in de breedste zin van het woord)
- 4 actieve tenten
- tussen de 3000 en de 5000 bezoekers (volgens de statistieken dan)
- vooral een gezellig festival waar de muziek centraal staat
- perfecte backstage sfeer ed.

Enkele die al voor ons speelden; Peterpan Speedrock, Beef, Guus Meeuwis, Rattle Snake Shake, Koyle, Mark Foggo, De Heideroosjes, After Forever, De Jeugd van Tegenwoordig, Les Truttes, Action in DC, Funky Monks, El Guapo Stuntteam, Melomanics, Bang Bang Bazooka, Luie Hond en nog veel meer.
En dan hebben we nog niet over de Dancetent gesproken.

Nu zoeken wij een openingsband voor 10 oktober.
Dit willen we op de zelfde manier gaan doen als andere jaren, en wel door middel van een Nubux Kick-off.
Dit houd in dat een stuk of vijf, voornamelijk onbekende en beginnende, bands ons een plusminus 30 minuten durend optreden verzorgen in een café bij ons in Reusel. Van die bands kiezen wij de, voor ons, beste band uit. En deze band word daarna geboekt voor het Nubux festival.

Dus; heb je zin om een keer in het zuiden desch lands te spelen en op de koop toe nog te kunnen 'winnen' dat je een serieus festival, met alle toeters en bellen erop en eraan, kunt openen; stuur dan nu (in ieder geval voor 16 mei 2008) een mailtje naar sus@nubux.nl, dan zullen wij zo spoedig mogelijk contact met U opnemen om het een en ander door te spreken.

I,m not realy BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Echte rockers eten geen honing, echte rockers kauwen op bijen.
Beter scheef erin, dan recht erneffe.

Navigatie
« Vorige | 1 | 2 | Volgende »

Remy
Beheerder

29-04-2008 om 07:50:06
Heb je een mailtje gestuurd Susk. Zijn er al meer inzendingen?

Groetjes,
Remy

[ www.remyhersbach.nl ]
Basslady
Lid

29-04-2008 om 09:49:31
Ja, ik meteen de 18e ook. Hoop dat je het ontvangen hebt!

www.gangreneband.tk
Zott
Lid

29-04-2008 om 14:15:20
klinkt tof, suske! ik denk dat wij ons ook inschrijven!

wij zouden graag wat meer (zomer)festivalletjes willen proberen, maar we hebben geen idee hoe we daar tussen kunnen komen. dit is dus wel erg tof!

www.myspace.com/rotpop
Suske
Superlid

29-04-2008 om 15:13:47
Ik stuur 16 mei al de aanmeldingen door naar de afdeling programma en die zal dan bands actief gaan benaderen.
Verder krijgt, voor zover ik weet, iedereen ook bericht als het niet doorgaat.

Rol
Lid

17-05-2008 om 14:20:49
Ik kan enkel maar bevestigen dat het Nubux festival absoluut de moeite is om te spelen. Prachtige tent en erg goede organisatie, zowel voor als achter het podium. Wij van Koyle hebben er steeds van genoten om bij Nubux te kunnen staan.
En indien jullie nog een groep als Koyle kunnen gebruiken komen we graag genoeg nog eens terug.
Wij hebben de fotos van ons optreden op NUBUX zelfs nog steeds op de site staan.
Heel toffe ervaring, zeker een aanrader.

Robbedoes
Lid

29-05-2008 om 09:53:51
Nou wij hebben ons enige weken geleden ook opgegeven om mee te dingen in Reusel als openingsact bij het Nubux festival maar helaas niets meer van vernomen. Totdat ik gisteren de krant "het Brabants Dagblad" regio Eindhoven in mijn handen kreeg waarin een artikel stond over de uitverkoren bands die mee gaan dingen in Reusel om de openingsact te mogen doen. Je zult wel begrijpen wij stonden daar niet bij en er is dus wederom niet de moeite genomen om de afgewezen bands te benaderen en in te lichten dat zij het niet geworden zijn. Erg slordig en wederom weer een demo ceedeeke naar de gallamiezen..............

www.thebluemonkeys.nl
Basslady
Lid

29-05-2008 om 10:17:39
Is het nu zoveel moeite om even een standaarde-mailtje te sturen (ik neem aan dat de meeste bands een e-mailadres hebben opgegeven), waarin staat: jammer, maar helaas?
Neem het Suske niet kwalijk, hoor! Maar wellicht is het wel iets voor je om door te geven aan de organisatie.

www.gangreneband.tk
Suske
Superlid

30-05-2008 om 21:54:49
@ Robbedoes,
ik las ook in de krant dat de bands al bekend zijn gemaakt en/of uitverkoren. Enorm groot communicatie foutje binnen onze organisatie.
Daarvoor alvast een dikke SORRY!!!!
Ik zal er spoedig zorg voor dragen dat alle (ook buiten dit forum om) aangemelde bands een mailtje krijgen.
Maar vooralsnog; SORRY, voor deze niet zo nette gang van zaken.

Maar van de andere kant; Maak het niet erger dan het is, ik heb geen demo-cd van jullie ontvangen! deze zal dan ook wel niet naar de 'galamiezen' zijnmaar nog gewoon in iemands cd rek staan.

Robbedoes
Lid

02-06-2008 om 07:04:22
Als het goed is heeft de man die onze optredens regelt een CD naar jullie organisatie gestuurd. Maar ja ik ga daar nu niet over twisten. Feit blijft dat je op vele (99%) van de opgestuurde demo's geen reactie meer krijgt. Het enige wat echt werkt is daadwerkelijk langs een horecagelegenheid te gaan en dan concreet afspraken maken. Mailen of opsturen werkt meestal niet zonde van de tijd en energie.........................

www.thebluemonkeys.nl
Vasage
Lid

14-07-2008 om 15:38:38
mm.. beetje jammer dat ik te laat ben, maar kheb een zeer goeie band
misgien toch de moeite om een kijkje te nemen voor de liefhebber

http://www.myspace.com/roadsigntheband

Navigatie
« Vorige | 1 | 2 | Volgende »