• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
hulp gevraagd bij kiezen versterker
Lander
Lid

28-02-2009 om 20:36:04
hey beste leden van bas-gitaar.nl

Na 1 jaar gitaar spelen ben ik vanplan over te stappen naar bass gitaar. Ik heb een beetje zitten rondzoeken naar een paar versterkers en ben er 2 tegengekomen die mij echt aanstonden, maar ik weet nu niet welke ik best zou kiezen. Zouden jullie mij wat advies kunnen geven?

dit zijn de 2 versterkers waartussen ik twijfel:

de fender rumble 100:

https://www.musicstore.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/BEF/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=qNPDDuSS9R8AAAEf0S9C1H54

of de warwick sweet 15.2

https://www.musicstore.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/BEF/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=DJXDDuSSlKkAAAEfDl9C1H54

Ik heb al wat rondgezocht ( op reviews harmony central en zo ) maar daar geraakte ik niet verder mee. Andere suggesties van versterkers rond de 300 euro zijn altijd welkom.

(de bass die ik zou kopen is de fender standard p bass rw)

alvast bedankt voor de hulp.

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »

Leo L
Superlid

01-03-2009 om 09:12:57
Welkom Lander op het forum.
In die prijsklasse, rond 300 euro, is genoeg te vinden bij Musicstore.
Ik ben ervan overtuigd dat ze allemaal anders klinken, heb best is zelf te vergelijken.
Zou ook naar bijvoorbeeld naar SWR, Line 6, Roland en Ampeg kijken in die prijsklasse.
je zit echter qua vermogen met 100 Watt aan de krappe kant als je er mee wilt repeteren in een oefenruimte.
Voor thuis is 20-30watt zat.
Persoonlijk spreekt de warwick me beter aan van de opties die je opvoert. Succes

Lander
Lid

01-03-2009 om 10:05:08
Bedankt Leo.

Ik zal nog wat rondzoeken op musicstore en als ik niets anders vind dan ga ik voor die warwick.
Als ik men bass en versterker heb gekocht zal ik wat foto's ervan op de forum zetten.

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »