• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
Harkte of Ashdown
Ptr
Lid

06-03-2009 om 18:00:24
Ik wil een nieuw basbox kopen om nog meer uit mn versterker te halen. Nou zit ik te twijfelen tussen 2 basboxen, het gaat om de Hartke VX410 cabinet http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Hartke-VX-410-Cabinet-/art-BAS0000493-000 en de MAG 410T Deep Cabinet van Ashdown http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Ashdown-MAG-410T-Deep-Cabinet-/art-BAS0002767-000 . Welke preferen jullie me? Ik neig iets meer na hartke om zn bewezen kwaliteit, maar heb van velen gehoord dat ashdown ook goede basboxen bouwt.

No bass No Fun

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »

Suske
Superlid

06-03-2009 om 19:15:01
Ik vermoed dat U zich enigszins vergist. De bewezen kwaliteiten van Hartke zijn niet verkregen via de VX-serie, maar met de XL-serie (met de aluminium conus). De VX-serie ken ik alleen maar van de mindere berichten (zijn wel lekker goedkoop).
Van de Ashdown hoor ik overigens veelal lovende berichten, hoewel ik er helaas nog nooit over gespeeld heb.

I,m not realy BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Echte rockers eten geen honing, echte rockers kauwen op bijen.
Beter scheef erin, dan recht erneffe.
Whorecore
Lid

08-03-2009 om 14:50:52
Ashdown zijn lekkere versterkers, doch heb ik meer positieve ervaring met Hartke. Ikzelf heb ook voor deze keuze gestaan bij het kiezen van een top en ben voor hartke gegaan. GOod luck!

edit: waarom ben ik voor Hartke gegaan? Ik vond het geluid lekkerder bij de muziekstijl die ik vooral speel ( Thrash, death metal )

:: It's all just fingerwork magic baby

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »