• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
Peavey Mark 3 260 c
Berend Botje
Superlid

13-08-2009 om 21:53:07
Ik heb een advertentie zien staan voor een Peavey Mark 3 260 c (400 watt)
Heeft iemand hier ervaring mee ?

Is hij b.v. op een P.A. aan te sluiten ?

www.introkwis.nl

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »

Leo L
Superlid

15-08-2009 om 07:12:04
Persoonlijk heb ik geen ervaring met de top die je noemt.
Ik speel al meer dan 25 jaar op Peavey versterkers en ze zijn nagenoeg onverwoestbaar.
Ook zocht ik nog een plaatje of een specificatie van het ding om te zien of deze amp een D.I. op de achterkant heeft zitten.
Niets gevonden dus ik weet het niet.
Wat ik wel gevonden heb is dat deze versterker 260 Watt vermogen levert richting speakers en niet 400 W.
In de regel kun je of met een D.I. (direct in) gelijk het mengpaneel in. Anders kun je altijd via een microfoon voor de speakers worden doorversterkt. Dus aansluiten op een P.A. is altijd mogelijk. Ik laat zelf meestal mezelf via de D.I. en de speakerkast doorversterken en de 2 kanalen gemengd de zaal in sturen.

Frank24
Superlid

15-08-2009 om 08:25:22