• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
Dream Theater-Progressive Nation Tour 2009
Frank24
Superlid

11-10-2009 om 15:31:53
afgelopen woensdag naar Ahoy geweest, heb daar erg genoten van Dream Theater. Was puur Waanzinnig om een keer mee te maken zo nauwkeurig als dat die gasten spelen. enigste wat me tegen viel was t geluid van de supports Unexpect, Big Elf, en Opeth.
En we hebben een stukje van de intro van "dance of eternity" moeten missen omdat bij John Myung zijn jack uit de bass schoot, gelukkig waren de mensen van de techniek zeer snel ter plekken(blijkbaar had hij het zelf nog niet door en bleef hij in alle concentratie doorspelen!.)

nog meer mensen die deze prog. metal virtuozen gezien hebben??

Mesa Boogie en Warwick misbruiker

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »

Bassist koenraad
Lid

11-10-2009 om 16:23:02
k zou ze wel eens willen zien maja da kost geld enzo..

Enceladus
Pierre90
Lid

11-10-2009 om 18:53:15
Heb wel een live dvdtje van ze, kijk af en toe change of the seasons (of hoe het ook heet), omdat ze daarin gave solo's doen met mario themes enzo het zijn geweldige muzikanten, maar het is voor mij te gemaakt. Steeds weer een nieuw riffje met een andere tempo, het is 'zware kost'. Geef mij maar een bb-kingetje ofzo... die begon (ik geloof op north sea, maar weet ik niet zeker) ook te spelen, kwam er iemand met de kabel aanrennen . Das gewoon leuk om te zien.

Dus zeker gaaf, maar niks voor mijn. Die drummer is ook best grappig om te zien, slaat zich zelf tegen zijn hoofd om beter in het ritme te blijven ofzo XD

Frank24
Superlid

12-10-2009 om 14:26:43
wat je zegt Pierre, het is hele zware kost, ik was ook dolblij dat ik zitplaatsen had!
Maar het was wel erg mooi om te zien en te horen dat ze het ook echt waarmaken! de meest gekke dingen die ze op het album zetten doen ze live precies zo. van de solo's tot de afwijkende filletjes op de drums.

Mesa Boogie en Warwick misbruiker

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »