• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
Promethean
Bassist koenraad
Lid

05-12-2009 om 11:08:54
Hallo

ik had de ibanez P5110 zien staan en ik verschoot nogal toen ik de afmetingen zag, weet iemand hoe dat dat mogelijk is heeft of er iemand zo een?

de link:
http://www.ibanez.co.jp/products/amp_page09.php?area_id=3&l_id=274&year=2009&cat_id=5&series_id=270

Enceladus

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »

Pierre90
Lid

05-12-2009 om 12:10:02
Het is inderdaad een klein ding, maar de vraag is of er ook leuk geluid uit komt? Je ziet veel 4 x 10 inch, dus waarom zouden ze er niet eens eentje maken met een 10 inch speaker? Ik zou niet oordelen voor je hem gehoord hebt

In principe wordt de frequentie van het geluid bepaald door hoe snel de conus heen en weer beweegt. Het is dus (geloof ik) niet zo dat je voor een basversterker een grote conus moet hebben.

Bassist koenraad
Lid

05-12-2009 om 16:26:24
en wat is de conus juist?

btw ik oordeelde niet ik vroeg me gewoon af hoe dat kon

Enceladus
Frank24
Superlid

06-12-2009 om 09:47:16
de conus is de speaker zoals je die ziet als je tegen de voorkant van je kabinet/combo kast aan kijkt.
dit deel word in beweging gebracht, in principe maakt het niet uit of je een grote of een kleine conus/speaker hebt.

maar grotere speakers hebben vaak krachtiger draagvlak voor de lage frequenties.

wat ik kan zien op de site ist gewoon een mooie combo, lekker licht en lekker praktisch en toch een hoop vermogen. je hoeft echt niet te schrikken van zo'n klein ding, zoek eens naar Markbass die heeft ook een kleine serie combo's en amps die veel te klein ogen maar waar een dijk van een geluid uit komt

Mesa Boogie en Warwick misbruiker

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »