Frank24
Superlid

|
05-03-2010 om 15:39:23
zal wel een hoop gehak en geknutsel worden ben ik bang,
je zult de uitsparing in de body moeten aanpassen/ bij moeten maken denk ik en de slagplaat vervangen of een manier weten om daar netjes een uitsparing in te maken (gaatje boren en figuurzagen maar??). En dan moet het nieuwe element zeker ook nog goed werken... Ik raad je aan om eens langs een winkel te gaan waar ze er meer ervaring mee hebben, in Vlaardingen zitten(naar zegge) de beste gitaren/basgitaren bouwers van nederland www.voxhumana.nl
Mesa Boogie en Warwick misbruiker
|
Suske
Superlid

|
05-03-2010 om 16:18:53 Zou ik alleen doen als je heel erg goed bekend bent met houtbewerking, het gereedschap hebt en verstand van gitaarelectronica.Mocht dit bovengenoemde profiel niet bij U van toepassing zijn; ga dan naar een (bas)gitaar-technieker.
I,m not realy BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Echte rockers eten geen honing, echte rockers kauwen op bijen.
Beter scheef erin, dan recht erneffe.
|
Leo L
Superlid

|
05-03-2010 om 22:13:53
Als je dit al vraagt, ga ik ervanuit dat je geen idee hebt van houtbewerking. Laat het aan een ander over die professioneel gereedschap heeft en verstand van zaken. je moet een goede frees hebben, klemmen en boren. dan moet je ook nog de electra aansluiten en een potmeter voor het elemnt plaatsen. daarnaast moet je niet zomaar lukraak een element ergens plaatsen. daar zijn regels voor hoe de toon het beste uitkomt.
Niet doen is mijn advies als je je bas wilt behouden. Wil je hem toch bij de schroothoop gooien maakt het niet uit denk ik wat je ermee doet.XD
|
Suske
Superlid

|
06-03-2010 om 09:19:46 En luister naar ome Leo, hij heeft zowat altijd gelijk.
|
Leo L
Superlid

|
06-03-2010 om 10:57:42 LOL @ Suske. Schoot me nog een ander alternatief te binnen, koop een 2e hands bas met P&J element en verkoop de ouwe. kan nog wel eens goedkoper uitpakken dan ombouwen. xD
|
Suske
Superlid

|
06-03-2010 om 13:25:03 Zoals ik al eerder tiepte: Luistert naar ome Leo, hij heeft zowat .......
|
Leo L
Superlid

|
08-03-2010 om 09:34:05 Ik geloof dat Julia weer van het forum is verdwenen xD
|
Suske
Superlid

|
08-03-2010 om 16:07:48 En wat zeggen we dan; "Auf Wieder-tschüss!"
Toch wel jammer, ik denk dat we haar.hem gaan missen.
|
Leo L
Superlid

|
08-03-2010 om 19:42:24
ach joh Suske dan beppen we toch gewoon gezellig samen verder. Kopje thee erbij of zullen we gelijk maar aan het bier gaan????? 
|
Suske
Superlid

|
08-03-2010 om 20:57:07 Bier!!!!!!
Doe mij maar een La Trappe Quadruppel, als 't kan. Mocht je dat niet in huis hebben, maak er dan maar een Rochefort 10 van.
|