26-03-2010 om 16:48:39 Ik heb er zoveel ervaring mee dat ik weet dat een 9 ohm kast nog nooit gemaakt is door Peavey, je zult 8 ohm bedoelen.Peavey is een merk dat, hamergebruik uitgezonderd, zowat onverwoestbaar is. Die spullen zijn zowat 'hufterproof' en kunnen een flinke bandtour aan. Verder levert Peavey heel net spul voor een nog nettere prijs. De 410 TVX kasten zijn goed klinkende versies 410 XT en de budget uitvoering van de 410 TXF. Aan deze kast zal je niet gauw een miskoop doen. De Tour 450 is ook een goede versterker die gewoon lekker klinkt. Maar verwacht van deze versterker geen 'over the top' baskunsten. Het is gewoon een goed werkpaard die je niet snel in de steek zal laten en die meer dan voldoende klankopties heeft. Het beestje levert 450 Watt @ 4 ohm en 300 Watt @ 8 Ohm, de 410 TVX kan 350 Watt aan.
Conclusie; De set is, naar mijn idee, perfect. Misschien later nog een speakerkastje erbij. Nu zal het van de prijs afhangen en of je een klik hebt met de set. Laat maar weten wat het geworden is of vraag maar wat je nog wilt weten.
I,m not realy BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Echte rockers eten geen honing, echte rockers kauwen op bijen.
Beter scheef erin, dan recht erneffe.
|