05-04-2010 om 20:34:50 zijn er onder ons mensen die misschien bastabs hebben van "The Shadows" of weten waar deze eventueel te vinden zijn, ik ben er niet in geslaagd via internet
05-04-2010 om 21:06:15 Sorry voor de dubbele plaatsing, maar ik kreeg geen melding dat het succesvol geplaatst was en ik zag mijn vorige ook niet, nogmaals sorry
I,m not realy BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Echte rockers eten geen honing, echte rockers kauwen op bijen.
Beter scheef erin, dan recht erneffe.
Bedankt voor deze informatie, het leuke is dat ik deze nummers al speel (uit het hoofd gedaan) en nu eigenlijk de bastabs zie, kan ik het leuk gaan bijspijkeren deze nummers.
Ik zal verder opdeze site gaan kijken voor meer nummers.
Bedankt voor de link, jammer dat de link naar Youtube bij mij niet werkt, maar ik heb hem nog wel op de plaat staan, dus even omzetten naar een MP3 en dan zelf maar proberen er bastabs van te maken.
07-04-2010 om 16:58:58 OK Arrieman, ik heb nu thuis de link naar Youtube wel werkend en naar je video gekeken, ziet er leuk uit, ik zal toch trachten om daar bastabs van te krijgen, het is wel een leuk nummer.
Ik weet niet of jij op je video camera een extra aansluiting hebt voor een externe microfoon, zowel dan kun je de externe microfoon voor je basversterker zetten zodat het geluid beter door de camera geregistreerd kan worden.
Je kan ook via een video bewerkings programma (Pinnacle) het geluid wat op peppen.