• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
Aan de mensen die onze enquete invulden
JoannaG
Lid

30-04-2010 om 07:45:47
De resultaten zijn nog niet klaar, nog steeds druk bezig met onderzoeken :duim: Zodra de scriptie af is plaats ik de resultaten voor jullie.

Ondertussen maken mijn docenten me gek. Ik heb jullie zo mooi gevraagd om al je instrumenten op te noemen, maar ik heb dus niet gevraagd of jullie keuzeproces verschilt per instrument. En zo ja, in welke zin?

Ik heb ook een leraar die blijft maar stamelen over de miljoenenomzet van Thomann, en ik moet maar verklaren waarom dat is. Hij heeft me zelfs op Thomann af gestuurd om die vraag te stellen, die zullen blij met me zijn

Ik hou jullie op de hoogte. In ieder geval, nogmaals bedankt aan de ruim 300 respondenten! :thanks:

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »

Pierre90
Lid

30-04-2010 om 12:24:31
Keuzeproces hangt denk ik niet echt af van het instrument. Wel met je budget (een mondharmonica kost niet veel, dus daar twijfel je niet over) en met je ervaring op dat bepaalde instrument (bij de aanschaf van je eerste basgitaar heb je geen idee wat je doet, wanneer je meer ervaring hebt voel je na even spelen al of hij direct mee naar huis gaat).

Leo L
Superlid

30-04-2010 om 14:15:01

Joanna,

Even 2 dingen in reactie:
1. Wil je achter het keuze proces komen zul je toch iets uitgebreider moeten enqueteren vrees ik.|
    Naar mijn beste weten is er nogal wat verschil waarom iemand voor een bepaald instrument kiest in de eerste plaats. Vervolgens speelt zich in de hoofden van mensen verschillende (denk en rationalisatie) processen af die
uiteindelijk al dan niet  tot de aanschaf van een instrument leiden. Vervolgens is er een verschil tussen de criteria die beginners en gevorderden hebben als een instrument( van een bepaald merk) wordt aangeschaft.

2. Ik denk dat als je Thomann aanspreekt (gebruik je charmes en intuitie) en met name de marketing persoon daar en deze uitlegt wat je doet, dat je best kans hebt dat ze je willen helpen. Hij/Zij zal je niet de cijfers en winstmarges laten zien maar je kunt wel vragen naar de filosofie en uitleg waarom zij denken succesvol in de markt te zijn. Dit soort bedrijven kijken ook naar elkaar en zijn ook op zoek naar data.

Onderschat jezelf niet Joanna.
Wees wel voorzichtig met het uitwisselen van gegevens die door de bedrijven als vertrouwelijk worden gezien.

Succes!!!!!!

Suske
Superlid

30-04-2010 om 21:40:10
Netjes dat je ons nog even op de hoogte houd. Dat waardeer ik.

I,m not realy BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Echte rockers eten geen honing, echte rockers kauwen op bijen.
Beter scheef erin, dan recht erneffe.

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »