30-04-2010 om 14:15:01
Joanna,
Even 2 dingen in reactie: 1. Wil je achter het keuze proces komen zul je toch iets uitgebreider moeten enqueteren vrees ik.| Naar mijn beste weten is er nogal wat verschil waarom iemand voor een bepaald instrument kiest in de eerste plaats. Vervolgens speelt zich in de hoofden van mensen verschillende (denk en rationalisatie) processen af die uiteindelijk al dan niet tot de aanschaf van een instrument leiden. Vervolgens is er een verschil tussen de criteria die beginners en gevorderden hebben als een instrument( van een bepaald merk) wordt aangeschaft.
2. Ik denk dat als je Thomann aanspreekt (gebruik je charmes en intuitie) en met name de marketing persoon daar en deze uitlegt wat je doet, dat je best kans hebt dat ze je willen helpen. Hij/Zij zal je niet de cijfers en winstmarges laten zien maar je kunt wel vragen naar de filosofie en uitleg waarom zij denken succesvol in de markt te zijn. Dit soort bedrijven kijken ook naar elkaar en zijn ook op zoek naar data.
Onderschat jezelf niet Joanna. Wees wel voorzichtig met het uitwisselen van gegevens die door de bedrijven als vertrouwelijk worden gezien.
Succes!!!!!!
|