18-05-2010 om 16:17:18
Bedankt voor al die snelle reacties.
Ik wil gewoon lekker spelen niet perce in een band ofzo dus heb waarschijnlijk niet zo'n versterker van 100watt nodig.
Ook las ik dat wanneer je een bas gitaar koopt een versterker van minimaal 40 watt nodig hebt ik weet niet meer waar dit stond maar klopt dit? En rare vraag mischien maar is zo'n amp niet een versterker??
Mijn smaak van product kleuren is groten deels zwart (nee ben geen gothic vind gewoon mooi op dingen zoals auto's en computer enzo).
Merken zeggen me niet veel maar Yamaha heb ik wel een van gehoord (ookal was het een keyboard of een motor ;p).
Ik zie wel veel mensen op deze site praten over yamaha dean en ibanez, zijn deze een van de fijnste??
2de hands vind ik niet erg zolang het in de winkel maar verkocht word zodat ik kan zien als hij wel goed is.
Ruim buget?? Ik zie op sites allemaal bassen van 800~2000 -_-" zelfde voor de versterkers
Als ik op marktplaats koop ben ik niet verzekerd en weet je niet als er iets aan mankeerd somige verkopers zijn niet te vertrouwen dus ik weet niet als ik daar ga zoeken.
Sry voor de quotelose tekst.
;;edit;;
Ik zag trouwens ook op veel sites dat ze vertellen van welke materiaal het gemaakt heeft, vanwaar doen ze dat? Vanwege de onderhoud van je bas??
Ik zag net toevallig op EIG.nl een start paket is dit iets?? of zeggen jullie van niet doen er is iets beters voor jou buget(mogen jullie gewoon zeggen hoor ^^)
Ibanez GSR190JU BK jump start gitaarpack
deze bevat
GSR190 Bass guitar - Color : Black -15 watt dedicated bass amp -Electronic Tuner -Gig Bag -Guitar Strap -Picks -Accessories Pouch
De prijs voor dit pakket is 249,-
|