• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
Wie speelt waar binnenkort?
Concorde
Superlid

30-05-2010 om 12:35:18
Misschien wel leuk om zo eens te posten wie waar speelt.
En dan bedoel ik openbare optredens.
Kunnen we elkaar misschien nog's zien en horen spelen!

Kistje bier, buisje Pringles en gaan!
As 't niet geet zoas 't mot.....
Dan mot 't moar zoas 't geet

Navigatie
« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Volgende »

Concorde
Superlid

30-05-2010 om 12:38:13
Zal ik meteen maar aftrappen....
6 juni KAFT in Tubbergen (Twensts kamerfestival)
Soort festival om mensen kennis te laten maken met div. podia, muziek en kunstvormen.

De avond ervoor ook een optreden, maar dat is een besloten feestje van de vrouw vd gitarist . Pfff, zwaar weekend....

Rik123
Lid

30-05-2010 om 14:22:04

6 Juni in DEIL Gelderland, Een of andere kunstzinige dag,

12 Juni Rotorock" in Berkel en Rodenrijs.

Nog niet veel optredens gehad dus wordt weer spannend.

Anthony2305
Lid

30-05-2010 om 15:47:00

Ons eerste optreden is op 10-10-10 in Schijndel, Bandtravel. Maar we zijn ook nog maar net begonnen met de band (nieuwe formatie).

Ik hoop nog het een en ander te kunnen regelen aan optredens voor die tijd.

Ciao

For those about to Rock...we salute you!
Concorde
Superlid

30-05-2010 om 21:58:47
Dit jaar sowieso nog 3 andere optredens, maar allemaal besloten....
Feestjes enzo.... Maar zo'n festival met div (rock)bands lijkt me ook wel kicken....
Heeft deze band ook wel gedaan, maar nog niet sinds ik erbij ben.

Gezinsbode
Lid

01-06-2010 om 15:51:33
Voorlopig vooral in het oefenhok. Hoop dat we eind augustus ergens een showtje kunnen doen (zal mijn eerste zijn!)

www.lieshc.com
Pierre90
Lid

01-06-2010 om 20:53:03
Momenteel zonder band... dus de optredens zijn wat schaars eerstvolgende: 4 juli in helmond, phileutonia promms. Daar ga ik een gitariste begeleiden, samen met een toetsenist en een toeterorkest. Geen idee wat de officiële benaming is, maar het bestaat in ieder geval uit een drummer/percussionist/veel toeters/veel klarinetten en van dat soort dingen.
Vandaag de eerste repetitie gehad... heerlijk... kan je daar allereerst een poging doen om swingfeel uit te leggen aan mensen die alleen van blad lezen. Maar het klonk al vrij snel erg goed, das het voordeel van bladmuziek

John
Lid

01-06-2010 om 21:00:23

Het zal er voor mij niet inzitten, heb nog steeds geen bandje kunnen oprichten voor 60+ sers.

Dus elke dag maar optreden in de kamer met mijn IPOD

een basgitaar bespeel je met liefde
Zott
Lid

02-06-2010 om 07:48:47

Zo, terug van erg lang weggeweest. Ik keek nog af en toe wel eens, maar het is toch zeker 1,5 jaar geleden dat ik me hier heb ingelogd. Maar goed om te zien dat de site nog steeds lekker loopt!

Even ontopic: 4 juni is mijn eerstvolgende optreden. Ik ben met een vriend van me bezig een klein boekingskantoortje op te zetten, ROTPOP Bookings. We hebben nu een aantal bandjes waar we mee aan de slag gaan. En 4 juni is de eerste avond waar 4 van de bands samen optreden! Hieronder een korte beschrijving:

De avond begint met My Hidden Hands, dat ben ik solo op gitaar, donkere folk. Daarna komt AlphaMale (stoere rock n roll a la The Answer, Guns N Roses, Black Sabbath, erg vette band! www.alphamale.nl).

Tussendoor komt er een korte, maar flink harde set van Hairtrader, vuilnisbakkenpunk. Eén drummer, één gitarist, twee verrotte kelen met één microfoon spelen nummers van hooguit 1 minuut. Voor hun zelf is het ook altijd een verrassing hoe het uitpakt... De avond wordt afgesloten door Her Grace. Zij hebben net hun EP af, die ze deze avond gaan presenteren. Verwacht een mix tussen de bombastische uitspattingen van Muse en groovende stukken als Queens of the Stone Age.

Café Stroop, Bosschenhoofd

Entree is gratis

ROTPOP Bookings

www.myspace.com/rotpop
Concorde
Superlid

02-06-2010 om 13:56:51
Ziet er strak uit Zott!

Frank24
Superlid

03-06-2010 om 17:21:43
voorlopig zal t even bij m'n slaapkamer en de oefenruimte blijven....    aan t einde van t jaar staat er wel optreden gepland voor de gitaaruitvoering van m'n gitarist waar we hem als band zullen ondersteunen om t geheel wat spannender te maken.

Mesa Boogie en Warwick misbruiker

Navigatie
« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Volgende »