02-06-2010 om 07:48:47
Zo, terug van erg lang weggeweest. Ik keek nog af en toe wel eens, maar het is toch zeker 1,5 jaar geleden dat ik me hier heb ingelogd. Maar goed om te zien dat de site nog steeds lekker loopt!
Even ontopic: 4 juni is mijn eerstvolgende optreden. Ik ben met een vriend van me bezig een klein boekingskantoortje op te zetten, ROTPOP Bookings. We hebben nu een aantal bandjes waar we mee aan de slag gaan. En 4 juni is de eerste avond waar 4 van de bands samen optreden! Hieronder een korte beschrijving:
De avond begint met My Hidden Hands, dat ben ik solo op gitaar, donkere folk. Daarna komt AlphaMale (stoere rock n roll a la The Answer, Guns N Roses, Black Sabbath, erg vette band! www.alphamale.nl).
Tussendoor komt er een korte, maar flink harde set van Hairtrader, vuilnisbakkenpunk. Eén drummer, één gitarist, twee verrotte kelen met één microfoon spelen nummers van hooguit 1 minuut. Voor hun zelf is het ook altijd een verrassing hoe het uitpakt... De avond wordt afgesloten door Her Grace. Zij hebben net hun EP af, die ze deze avond gaan presenteren. Verwacht een mix tussen de bombastische uitspattingen van Muse en groovende stukken als Queens of the Stone Age.
Café Stroop, Bosschenhoofd
Entree is gratis

www.myspace.com/rotpop
|