• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
PukkelPoP 2010
Frank24
Superlid

22-08-2010 om 15:54:03

Min of meer speciaal voor mijn grote helden naar Hasselt afgereisd  om dit festival mee te maken. Helaas valt er genoeg over de organisatie van het festival af te branden maar daar zal ik me niet over uitlaten... op naar het muzikale deel!

Allereerst waarvoor ik gekomen was. Iron Maiden was de headliner op de eerste dag en wist de complete mensenmassa gek te maken, een heel erg geslaagd optreden! De voltallige band was in goede vorm, klonk waanzinnig en trok zowel een aantal oude als nieuwe kunstjes uit de kast om het publiek te vermaken! Kort samen gevat een geniale show! Een ander hoogtepunt voor mij was Limp Bizkit, viel eigenlijk een klein beetje tegen, veel gezwets tussendoor, maar daarentegen was het leuk om te zien dat ze het publiek er goed bij betrokken! Al met al toch erg leuk om bizkit zo in de originele lineup te zien! Op de laatste dag sprong voor mij vooral Serj Tankian eruit. De zanger van System Of A Down heeft inmiddels 2 solo albums eruit weten te persen en verwoord zijn song zeer goed op het podium, met een achtkoppig orkest en een waanzinnig strakke liveband stond hij z'n mannetje best!

Last but not Least, Queens Of The Stone Age, niet helemaal mijn ding maar ik kan wel zeggen dat ik de drummer van Nirvana aan het werk heb gezien! ook deze gasten wisten het publiek te boeien en maakten er een knaller van een show van! hoewel ik absoluut geen liefhebber ben van hun muziek heb ik me toch best vermaakt!

Nog meer mensen die op Pukkelpop zijn geweest? deel je ervaringen hier!

Mesa Boogie en Warwick misbruiker

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »

Pierre90
Lid

22-08-2010 om 20:06:28
Ik ben er niet geweest, maar ik las wel in de krant dat limp bizkit binnenkort in de effenaar zijn repetities met publiek erbij houdt. Niet helemaal mijn muziek, maar wel erg gaaf en uniek dat een muzikant het publiek laat zien wat er allemaal bij komt kijken om zo'n optreden goed te laten verlopen. 

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »