• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Taio Cruz - Little bad girl
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 36
Draadloos
Funk that bass
Lid

27-08-2010 om 14:19:39

Beste mensen,

Ik vraag mij af waar ik op moet letten als ik een draadloos systeem ga kopen, het is vooral om een beetje een show te maken met de band en het is wel makkelijk in plaats van die snoeren waar ik soms helemaal gek van word.

Mvg,

Are you diggin' on me?

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »

Leo L
Superlid

27-08-2010 om 15:21:04

Ik weet niet of het zin heeft dat ik reageer, maar daar gaan we dan...
Koop in het midden of hogere segment, die Samson dingen zijn flut.

Daarnaast moet je kiezen voor rack mounted 19 inch of stand-alone.

Ze werken meest op 9Volt batterijen dus afkoppelen is essentieel als je niet speelt.(anders loopt ie leeg).

Ieder optreden nieuwe batterij erin. Ik heb al heel veel jaren een Rexer 2 kanaals zender/ontvanger.
In ieder geval heb ik altijd een kabel klaarliggen als back up mocht de zender uitvallen.

koop ook een goede korte kabel tussen zender en bas.(ook dat is storings gevoelig).

probeer 2 kanaals -antennes- kan zijn namelijk dat je niet overal een goed bereik hebt.

ergen tussen de 200 en 400 euro ben je kwijt voor iets goeds

Suske
Superlid

27-08-2010 om 15:57:12
Vriend Leo,
Ga je mijn Samsons liggen afzeiken. Je hebt wel enigszins gelijk, Samson heeft in de loop der jaren ook heel veel goedkoop/minder goed spul verkocht.

Maar goed, dat terzijde; Ik zou gaan kijken voor een Digitale zender!
Goed dat is eruit. Nu enige uitleg.

Volgens een of ander ministerie gaat de band waar zenders inzitten straks voor andere dingen gebruikt worden, en dit kan resulteren in storingen op jouw zender. Digitale hebben hier geen last van.
Ikzelf gebruik al jaren de Samson (dusss, Leo....) Concert IV, maar zo gauw deze gaat storen word hij braaf vervangen door de Line6 Relay G90.

I,m not realy BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Echte rockers eten geen honing, echte rockers kauwen op bijen.
Beter scheef erin, dan recht erneffe.
Leo L
Superlid

27-08-2010 om 19:55:22
Je hebt gelijk Suske, mijn vrees is dat als je een zendertje van onder de 100 euri koopt dat je daar spijt van krijgt. Destijds was samson de goekoopste bieder en dit ter illustratie. Zag een leuk Line 6 dingetje voorbij komen trouwens. Eerlijkheidshalve ik gebruik mijn  Rexer nauwelijks meer.

Navigatie
« Vorige | 1 | Volgende »