• Ledenmenu
- Inloggen
- Aanmelden
  • Laatste tabs
- Gers Pardoel - Bagagedrager ft. Sef.
- Red Hot Chili Peppers - Factory of Faith
- Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie
- Kings of Leon - Sex on Fire
- Iyaz ft Travie Mcoy - Pretty Girlz
- Bekijk alle tabs | Voeg zelf een tab toe
  • Zo vaak ga ik naar concerten:
1 keer per maand
vaker
minder vaak
Stemmen: 40
g*t*risten
Frank24
Superlid

02-01-2012 om 15:41:47

Het is een klein beetje vloeken op een bassforum... Maar ze zijn er ongetwijfeld tussen het bassende volk!

Dus bij deze een klein hoekje voor de mensen die naast hun bass uiteraard, ook wat gitaar spelen.

Brand maar los!

Mesa Boogie en Warwick misbruiker

Navigatie
« Vorige | 1 | 2 | Volgende »

Frank24
Superlid

02-01-2012 om 15:47:33

Even aftrappen!

Ik heb zelf een te goedkope stratocaster kopie staan waar ik eigenlijk niks mee doe... Ik heb een spaans/akoestische gitaar staan. En omdat ik me toch wat meer in het gitaarspel wil verdiepen zonder dat ik constant commentaar krijg dat het nergens naar klinkt hebk een tijdje terug een degelijke elektrische gitaar overgenomen.

PICS!

Laat je niet afschrikken door merk en model... Dit is gewoon een goedkope chinees, maar dat zie en hoor je niet!

Suske
Superlid

02-01-2012 om 16:14:03
Frank, 
je bent niet alleen. Ik speel zelf ook gitaar. 
Ik ben dit gaan leren omdat mijn toenmalige gitarist mij weigerde te begrijpen als ik iets gespeeld wou hebben, of hij snapte echt niet heel veel. 
En mijn motto is 'Als je denkt dat je iets beter weet/kunt, doe het dan' & zodoende ging Suske op de dunne touwen oefenen.
Ik heb ook in enkele (hobby)bandjes ge-gitaard, maar nooit iets heel serieus.

Mijn gitaren:
Epiphone Les Paul Gothic
Epiphone E-400 Gothic
Epiphone Explorer Gothic
Epiphone Flying-V Gothic
(passen mooi bij de Epiphone Thunderbird Gotic)
Squire Stratocaster
Nashville FAW 802EQ
en natuurlijk een heuze Volcano
Versterking;
Hughes & Kettner Vortex
Hughes & Kettner Vortex Black Series
en natuurlijk een stapeltje line6 spul.

En sorry, foto's heb ik niet en ga ik tot na de verhuizing ook zeker niet maken.

I,m not realy BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Echte rockers eten geen honing, echte rockers kauwen op bijen.
Beter scheef erin, dan recht erneffe.
Frank24
Superlid

02-01-2012 om 18:13:05

Zeer smakelijke collectie Suske!

Ik gebruik nu als versterking nog mn bassstack, of m'n Line6 interface waarvan de distortion zwaar ruk is maar de speakermodellen echt een waanzinnige sound produceren! dat in combinatie met een los distortion pedaal is best te nassen over een koptelefoon.

Misschien dat er in de toekomst nog een deftige versterker komt. Eerst maar een beetje oefenen...

Berend Botje
Superlid

02-01-2012 om 18:20:44

@Suske: 8 (!) g*taren ! Is dat niet ietwat overdreven om je g*tarist iets bij te kunnen  brengen ?

Ik heb 2 bassen en 1 g*taar hangen (een Epiphone les Paul-model), maar moet eerlijk zeggen dat ik nauwelijks meer op de g*taar speel.

www.introkwis.nl
MarcoK
Lid

02-01-2012 om 18:53:53
Ik ben eigenlijk begonnen met gitaar. Na 2 jaar ben ik overgestapt naar basgitaar (iedereen speelde gitaar in mijn omgeving .... )

De gitaren dat ik nu al heb zijn;

Epi Les Paul
Epi semi akoestisch

басиста
Suske
Superlid

02-01-2012 om 19:14:53
@ Berend,

8? Er staan er maar 7, de Thunderbird is een bas (Ik heb inderdaad nog een klassieke, maar die gebruik ik nooit).
En natuurlijk heb ik een uitleg: Ik heb na de Squire stratocaster een Epiphone E400 Gothic gekocht omdat ik de Squire niks vond. Toen kwam ik er achter dat die Gothic een serie vormde. Toen heb ik ze maar allemaal gekocht. Om de serie compleet te hebben, als het ware.

Ja sorry, ik heb ook m'n tick's.

I,m not realy BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Echte rockers eten geen honing, echte rockers kauwen op bijen.
Beter scheef erin, dan recht erneffe.
Concorde
Superlid

02-01-2012 om 22:08:11

Heb alleen een akoestische.

Als ik weer zo'n bevlieging heb, pak ik die.... Om 'm vervolgens weer snel weg te zetten.

'tis toch niet mijn kopje the zakmaarzeggen.....

Kistje bier, buisje Pringles en gaan!
As 't niet geet zoas 't mot.....
Dan mot 't moar zoas 't geet
Arrieman
Lid

04-01-2012 om 18:08:01
7 gitaren?? wow. ik dacht ik al wat had.  Suske, heb je ze allemaal opgehangen of iets dergelijks? 

Dit is mijn gitaar. Ik volg nou ruim een jaar beetje bij beetje een gratis cursus via youtube. Maar die snaren blijven irritant dicht bij elkaar zitten. 

Arrieman
Lid

04-01-2012 om 18:13:50
Het is een tokai nog wat. Kende het merk voor de rest niet echt, maar hij klonk goed. Volgens mij komt ie uit japan of iets in die richting

Frank24
Superlid

04-01-2012 om 19:47:21

Tokai staat goed bekend.

bouwde de beste gibson en fender replica's die er te vinden zijn. Vooral de Tokai HardPuncher is erg populair en schijnt in bepaalde bouwjaren beter te zijn dan de Precisions van Fender.

Navigatie
« Vorige | 1 | 2 | Volgende »