Bas-Gitaar.nl gaat stoppen

2016-03-09 14:16:57

Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ik stop met het onderhouden van Bas-Gitaar.nl. De website heeft 11 jaar erg goed gedraaid, met steeds weer nieuwe leden die het forum van gezelligheid en tips voorzagen. Maar ik merk dat de laatste jaren het aantal actieve gebruikers begint te dalen en de lancering van een nieuwe site heeft dat helaas niet doen veranderen.

De site gaat niet per direct in de lucht. Ik hoop dat iemand hem van me wil overnemen, want nog steeds bezoeken zo'n 80 mensen per dag de site. Interesse? Neem dan contact met me op via remy@bas-gitaar.nl of stuur me een berichtje via Twitter @basgitaar.

Erg veel dank voor jullie gezelligheid en hulpvaardigheid naar nieuwe leden. En natuurlijk veel basplezier in de toekomst gewenst!

Groetjes,

Remy Hersbach é

Dit bericht is 127 keer bekeken | Er zijn 7 reacties op dit bericht |

Reacties
Suske


2016-03-09 19:00:28
Remy, ik snap het helemaal.
Dank dat je dit die elf jaren mogelijk hebt gemaakt.
Berend Botje


2016-03-10 16:01:38
Begrijpelijk, want zelf had ik ook al een poosje het idee dat het maar om een paar "actieve" leden ging. Zelf heb ik me ook schuldig gemaakt aan het vooral meelezen. Remy, bedankt voor alle moeite die je in deze site hebt gestopt ! Het ga je goed !
Concorde


2016-03-11 10:27:11
Begrijpelijk Remy,
Ik kan me voorstellen dat er toch wel wat werk in zit, en dan is het leuk dat daar gevolg aan gegeven wordt.
Ikzelf ben de laatste tijd ook minder actief, alleen al doordat ik momenteel 3 bands heb...
In ieder geval bedankt voor je inzet al die jaren!!!
MarcoK


2016-03-11 19:52:47
jammer! Maar ook goed te begrijpen.
John


2016-03-11 22:07:43
Hallo Remy, ik kan het volkomen begrijpen, het geeft een hoop werk het onderhoud van een site, ben zelf netwerkbeheerder geweest op een ROC en geeft een hoop werk. Bedankt Remy voor al je werk
Gast

2016-03-18 20:34:59
I watend to spend a minute to thank you for this.
Arrieman


2016-03-20 13:27:12
Remy, Al ben ik de afgelopen jaren ook steeds minder actief geweest, heb ik veel aan de info en tips op deze site gehad.
Het heeft me vooral in de periode dat ik begon met bassen veel geholpen. Zeer bedankt hiervoor!